Epson LX-1170+II

Epson LX-1170+II TÁMOGATÁS

Figyelem: Lehet, hogy az operációs rendszer felismerése nem pontos. Fontos, hogy manuálisan válassza ki az operációs rendszert, így biztosítva a kompatibilis tartalmak megtekintését.
Epson LX-1170+II
Letöltések

Letöltések

A felismert operációs rendszerhez nincsenek elérhető fájlok. Kérjük, felül válasszon ki egy másik operációs rendszert.
GYIK

GYIK

Használati útmutatók & dokumentáció

Használati útmutatók & dokumentáció

Kézikönyvek
Használati útmutató (v2.0)
v.2.0
03-Oct-2007
2.00 MB
.pdf
User's Guide (v1.0)
v.1.0
05-Jun-2006
2.13 MB
.pdf
User's Guide (v2.0)
v.2.0
03-Oct-2007
1.96 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Letöltés
Setup Guide
v.0
05-Jun-2006
1.31 MB
.pdf
További információk:

This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.

Letöltés
User's Guide (v1.0)
v.1.0
05-Jun-2006
1.80 MB
.pdf
További információk:

This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.

Letöltés
Egyéb dokumentumok
ESCP Manual (v-)
v.-
28-Jul-2004
5.62 MB
.zip
Regisztráció & garancialehetőségek

Regisztráció & garancialehetőségek

A termék regisztrálása
Új termékének regisztrálásához kattintson a Regisztráljon most gombra.
Regisztráljon most
A garancia ellenőrzése
Terméke jótállási állapotának ellenőrzéséhez kattintson az alábbi "Garancia állapotának ellenőrzése" gombra, és adja meg a termék sorozatszámát a támogatási oldalon.
A garancia állapotának ellenőrzése
Kiterjesztett garancia opciók (CoverPlus)
Védje Epson termékét a normál jótállási időszakon túl is az Epson CoverPlus szolgáltatással. Ha többet szeretne megtudni az új termékére vonatkozó kiterjesztett garanciális lehetőségeiről, kattintson az alábbi "Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése" gombra.
Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése
Kapcsolat

Kapcsolat

Hívjon minket
További információért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: 361 577 9932.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.

Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
E-mail írása az Epson Támogatás számára
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Írjon nekünk e-mailt
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítás nem történhet postafiókba