EPSON REMOTE SERVICES

Az Epson Remote Service (ERS) egy ingyenes, innovatív felhőalapú megfigyelő- és kezelőrendszer, amely fejlett távoli diagnosztikát biztosít az Epson üzleti termékei számára.

EPSON REMOTE SERVICES

Élvezze a gyorsabb válaszidők, a kevesebb helyszíni vizsgálat és a magasabb első javítási arány előnyeit.

  • Távfelügyelet a teljes flottában

  • Automatikus értesítések és eszközhasználati elemzések

  • Segít a problémák távolról történő diagnosztizálásában és megoldásában

Biztonságos hozzáférés

Adjon jogosultságot a felhasználóknak úgy, hogy csak a megfelelő emberek férjenek hozzá az információkhoz. Az ERS egy több-bérlős rendszeren alapul, amely egyszerre több viszonteladót is képes ellátni. Minden partner hozzáférhet saját flottájához, melyhez azonban más partnerek nem férhetnek hozzá.

Kompatibilis számos Epson üzleti tintasugaras készülékkel

Az ERS alkalmazható az Epson üzleti képalkotó eszközök széles skálájánál, ideértve a EcoTank, WorkForce Pro, a RIPS és a WorkForce Enterprise eszközöket.

Főbb jellemzők

Adatgyűjtési módszerek

Az ERS elérése

Az ERS ingyenes, licencdíjak nélkül. Adja meg adatait az alábbiakban, és az Epson képviselője kapcsolatba lép Önnel, hogy további információkkal szolgáljon.

Termékkeresés

Szeretne többet megtudni?

Vegye fel a kapcsolatot valamelyik csapatunkkal, és fedezze fel, hogyan csökkentheti a kiadásait, illetve hogyan dolgozhat hatékonyabban.