Epson Print Admin

Biztonságos környezet, kiegészítve egy könnyen használható adminisztrációs felülettel a termelékenység fokozása, a környezetvédelmi célok elérése és a hatékonyság növelése érdekében.

EPSON PRINT ADMIN

Irányítás, biztonság és hatékonyság

Az Epson Print Admin egy szerveralapú megoldás, amely a felhasználói hitelesítésen keresztül kártyaolvasóval, bejelentkezéssel/jelszóval és PIN-kóddal teremt biztonságos nyomtatási, szkennelési és fénymásolási környezetet. Emellett olyan kiegészítő funkciókat is kínál, mint a „szkennelés és küldés saját magamnak”, az alkalmazottak oktatását célzó értesítések és a továbbfejlesztett felügyeleti eszközök, amelyek egyaránt lendületet adnak a termelékenységnek, a környezetvédelmi céloknak és a hatékonyságnak.

A fejlett munkafolyamat-funkciók lehetővé teszik a rendszergazdák számára, hogy egyszerűen hozzanak létre szkennelési profilokat dokumentumrögzítéssel, -feldolgozással és -továbbítással előre meghatározott célhelyekre, beleértve a felhőalapú tárolási szolgáltatásokat is. Az automatikus beolvasás lehetővé teszi a kereshető PDF és PDF/A fájlok 29 nyelven történő létrehozását, a munkák szétválasztását vonalkódokkal, a mappák és dokumentumok zónák szerinti OCR alapján történő elnevezését, továbbá a vonalkódok használatát, az üres oldalak kihagyását és még sok minden mást.

Az Epson Print Admin használatának előnyei

  • Nagyobb hatékonyság

    Időt takaríthat meg, ha a felhasználói profilokkal személyre szabja a felhasználói felületeket. A „szkennelés és küldés saját magamnak” funkció egyetlen gombnyomásra elküldi a beszkennelt dokumentumokat a hitelesített felhasználóknak. Azzal, hogy előre meghatározott mappákban tárolja a szkenneléseket, megelőzi a téves továbbítást és egyben a felhasználói élményt is javítja.

  • Biztonságos eszközhasználat

    Az EPA felhasználói hitelesítése védelmet nyújt az engedély nélküli hozzáféréssel szemben – a biztonságos nyomtatás, szkennelés és fénymásolás érdekében.

  • Egyszerű felügyelet

    Az EPA egyetlen webes felületen keresztül kínál fejlett nyomtatási, fénymásolási és szkennelési funkciókat. Egyszerű hozzáférés és használat jellemzi, amely elősegíti az eszközflotta gyors optimalizálását.

  • Integráció könnyedén

    Az EPA zökkenőmentesen integrálható az IT-infrastruktúrába, a helyi felhasználói adatbázisba vagy könyvtárszolgáltatásokba, mint például az Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory és a Google Secure LDAP.

  • Kevesebb hulladék

    Az EPA használatával a dokumentumok nyomtatására csak akkor kerül sor, amikor a felhasználó elküldi a nyomtatási feladatot egy kompatibilis eszközről. Ennek segítségével elkerülheti, hogy személyes információkat tartalmazó dokumentum felejtődjön a nyomtató tálcáján, miközben a gazdátlan nyomtatásból származó papírveszteséget is csökkentheti – így erőforrást és időt takaríthat meg.

  • Alkalmazottak oktatása

    Értesítések beállításával képezheti felhasználóit a felelős nyomtatás témakörében, így már a nyomtatási feladat létrehozásakor megelőzheti a szükségtelen színes nyomtatást.

  • Felügyelet és költségfigyelés

    A beépített költségtakarékossági szabályok birtokában az EPA az Ön kezébe adja az irányítást. A jelentéseket bármely webböngészőből elérheti, de ütemezheti is az automatikus előállításukat, hogy e-mailben kapja meg őket. Használja az EPA által kínált, előre elkészített jelentést, vagy állítson össze egyedi adattartalmú jelentéseket. Fokozott igénybevétel esetén aknázza ki az összetett kvóták, kreditek és számlázási kódok funkciójának előnyeit.

  • Dokumentumok zökkenőmentes rögzítése felhőalapú szolgáltatásokba

    Szkenneljen dokumentumokat közvetlenül a OneDrive for Business, a SharePoint Online, a Microsoft Teams és a Google Drive alkalmazásokba.

  • Illesztőprogram nélküli nyomtatás felhőszolgáltatásokból

    Közvetlenül a többfunkciós készülék paneléről hozzáférhet a SharePoint Online, OneDrive for Business és Microsoft Teams dokumentumokhoz és ki is nyomtathatja azokat.

Az Epson Print Admin beszerzése

További információkért forduljon a helyi viszonteladóhoz vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Költségmegtakarítás és a környezetterhelés csökkentése

Megszünteti a nyomtatók körül heverő papírhalmokat, ugyanis a felhasználó könnyen kiválaszthatja, mely dokumentumokat kell kinyomtatni – a dokumentumok követik a felhasználókat a nyomtatóhoz, így megszűnik a nyomtatási pazarlás leggyakoribb oka, miközben nő a dokumentumok biztonsága. Minden szabály küldhet értesítést a nyomtatási feladat tulajdonosának – ez egy egyszerű módja annak, hogy a felhasználókat a felelős viselkedésre oktassák például nagyméretű dokumentumok színes nyomtatása esetén. A szervezetek a nyomtatási, szkennelési és másolási szolgáltatások költségeit költségvetési központonként vagy ügyfelenként követhetik nyomon és oszthatják meg – az EPA az egyszerű könyvelés és nyomon követés érdekében felügyeli és jelentést készít a többfunkciós készülékbe bevitt számlázási szolgáltatásokról. A rendszergazdák olyan számlázási kódokat állíthatnak be, amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára a költségek felhasználók, osztályok, projektek és költséghelyek szerinti kezelését és nyomon követését.

Üzleti megoldások

Az Epson fejlett nyomtatási és szkennelési megoldások teljes választékát kínálja, és könnyebben kezelhetővé teszi a telepítést, a beállítást, valamint a nyomtatási környezet irányítását a vállalkozások számára. A munkafolyamatok és a biztonság, a flottakezelés, a távoli szolgáltatások és a harmadik féltől származó megoldások integrációja révén az Epson Solutions Suite mindenre kiterjed.

Kompatibilis modellek az Epson Print Admin számára

Műszaki adatok és rendszerkövetelmények

Kiszolgáló

Operációs rendszerekMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro / Enterprise / Education)1
Windows 11 (Pro / Enterprise / Education)1
Virtuális környezetHyper-V Ver.2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere Ver.4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Ajánlott adatbázisA Microsoft SQL Server 2017 Express az EPA x64 telepítőhöz mellékelve
Adatbázis-kompatibilitásMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
SzerverkövetelményekCPU: 2 GHz (x64) vagy gyorsabb, két- vagy többmagos/EPA Fejlett munkafolyamattal: CPU 2 GHz (x64) vagy több, négy- vagy többmagos.
RAM: 2 GB (4 GB vagy több ajánlott)/EPA Fejlett munkafolyamattal: RAM 4 GB (legalább 8 GB ajánlott)
Minimális szabad hely a merevlemezen: 50 GB vagy több
Driver és kliensértesítőMicrosoft Windows Server 2008 SP2 vagy újabb (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 vagy újabb (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 7 SP1 vagy újabb (Professional / Enterprise)
Windows 8.1 / 10 / 11 (Professional / Enterprise / Education)
Mac OS X 10.8.5 vagy újabb
Chrome OS 110 vagy újabb2
Szoftver.Net Framework 4.6.2 vagy újabb

Adminisztráció

A webes rendszer által támogatott nyelvekAngol, francia, olasz, német, spanyol, portugál, holland, orosz, ukrán, cseh, lengyel, magyar, dán, finn, görög, norvég, román, szlovák, svéd, török, japán, hagyományos kínai, egyszerű kínai, koreai
FelhasználókezelésHelyi adatbázis, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Felhasználói adatok importálásának/exportálásának támogatása CSV-fájlokon keresztülIgen
Aktív könyvtár támogatása:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Könyvtárszolgáltatások szinkronizálásaIgen, felhasználók és csoportok
JelszószabályzatIgen (csak helyi felhasználók)
Fiók zárolásaIgen

SMTP-kiszolgáló

HitelesítésNincs hitelesítés, SMTP hitelesítés (CRAM-MD5, PLAIN, LOGIN Authentication), POP SMTP előtt, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
TitkosításNincs titkosítás, StartTLS, SMTP TLS-en keresztül

Webkiszolgáló

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Karbantartás

RendszerRendszergazdai napló, rendszernapló, rendszer biztonsági mentés, hibakeresési napló

Jellemzők

Fő jellemzőkKöltségszabályozás, biztonság, pull printing, termelékenység növelése személyre szabott felhasználói felülettel és funkciókkal, szkennelés felhőbe, szabályok és irányelvek, jelentéstétel
Hitelesítési módszerAzonosítókártya, bejelentkezés/jelszó, PIN-kód
Azonosítókártya felhasználói önregisztrációjaIgen
Közvetlen nyomtatásIgen
Biztonságos pull printingIgen
Automatikus feladatengedélyezés bejelentkezéskorIgen
A még ki nem adott feladatok állítható automatikus törlése1 órától 720 óráig
Funkciók engedélyezése/letiltása felhasználónként és csoportonkéntIgen
Személyre szabott funkciók támogatásaIgen
Testreszabható eszközpanel-kialakításIgen
Felhasználói webes felületi funkciókFelhasználói információk, függőben lévő feladatok listája, előzmények, driver/kliens letöltése

Szabályok és irányelvek

Alkalmazható módokÁtalakítás kényszerítése, felhasználók oktatása
**** FeladattípusonkéntIgen
Felhasználónként/csoportonkéntIgen
KvótatámogatásIgen
Költségbeállítások listája eszközönkéntEgyszerű, Normál, Speciális
Készülékenkénti/felhasználói csoportonkénti költségIgen
Felhasználói riasztás személyre szabása előre meghatározott kvóta küszöbértéknélIgen

Normál „szkennelés ide” funkciók

Közvetlen szkennelési funkciókSzkennelés és küldés nekem, szkennelés FTP-re, szkennelés hálózati mappába
Szkennelés fájlformátumbaPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, multi-TIFF, jelszóval védett PDF
Szkennelési útvonalHálózati mappa (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail

Opcionális Haladó munkafolyamatok

Szkennelés felhőszolgáltatásokbaSharePoint Online, OneDrive Vállalati verzió, Microsoft Teams és Google Drive
Nyomtatás felhőszolgáltatásokbólSharePoint Online, OneDrive Vállalati verzió, Microsoft Teams3
Kereshető PDF – támogatott nyelvekangol, francia, olasz, német, spanyol, portugál, holland, cseh, lengyel, magyar, dán, finn, görög, norvég, román, szlovák, svéd, török, arab, héber, japán, hagyományos kínai, egyszerű kínai, koreai, orosz, ukrán, vietnámi, thai, maláj
Szkennelési fájlformátumPDF, PDF/A, kereshető PDF, kereshető PDF/A, Compact PDF, Compact PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, multi-TIFF, jelszóval védett PDF
Üres oldal kihagyásaIgen
**Automatikus feladatszétválasztás** Rögzített számú oldal, fájlméret, üres oldal, javításkód, vonalkód, OCR
Automatikus fájlnév beállításokFelhasználói azonosító, felhasználónév, csoport, eszköznév, vonalkód, OCR, dátum/idő, oldalszámláló, szabad szöveg
Automatikus mappalétrehozási és elnevezési beállításokElőre beállított név, felhasználói azonosító, felhasználónév, csoport, eszköznév, vonalkód, OCR, dátum/idő, oldalszámláló, szabad szöveg
Szkennelési útvonalHálózati mappa (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams és Google Drive
Vonalkód-támogatásUPC_EAN_JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, QR, PDF417, DataMatrix
Fájlformátum indexeléseCSV, XML, TXT
Fájlnév indexeléseBeolvasási előbeállítás neve, szkennelt képfájl neve, felhasználói azonosító, felhasználónév, csoport neve, eszköz neve, kiszolgáló neve, dátum/idő, oldalszámláló, szabad szöveg
Fál tartalmának indexeléseFelhasználói azonosító, felhasználónév, csoportnév, eszköznév, előre beállított név beolvasása, szkennelés kezdési/befejezési ideje, képinformációk (szélesség, magasság, felbontás, képbitek száma), oldalszám, oldalszám összesen beolvasáskor, oldalszám / dokumentum oldalainak száma összesen), vonalkód, vonalkód típusa, OCR, munkaelválasztás adatai, cél típusa

Jelentések

Felhasználók/csoportokKöltség, oldalak száma, oldalak száma papírméret szerint, szabályalapú nyomtatás
EszközökOldalak száma, oldalak száma papírméret szerint
SzámlázásKöltség, költség csoportonként
RendszerKöltségbesorolási jelentés, környezetvédelmi jelentés, előzmények összefoglalása
Testreszabható jelentésalkotásIgen
Ütemezett jelentés e-mailbenIgen
Ütemezett jelentés mappába (SMB)Igen
Jelentés fájlformátumaHMTL, CSV
Felhasználóvédelmi beállításFájlnév elrejtése


1 Nem kompatibilis az opcionális speciális munkafolyamatokkal
2 Csak driver
3 Támogatott fájlformátumok: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Hő nélküli technológia, amely átformálja a nyomtatás jövőjét

A lézernyomtatókról a hőmentes nyomtatókra való átállással csökkentheti az energiafelhasználását, valamint a nyomtatás által a környezetre gyakorolt hatást.

FAQs

Mi az az Epson Print Admin?

Az Epson Print Admin egy szerveralapú szoftvermegoldás, amely a vállalkozások számára központosított ellenőrzést és biztonságot kínál a nyomtatás, szkennelés és másolás vonatkozásában.

Milyen előnyökkel jár az Epson Print Admin használata?

Az Epson Print Admin eszközeinek használata számos előnnyel jár. Ezek az előnyök a következők:

• Fokozott termelékenység, mivel a felhasználói felületek alkalmazotti profilnak megfelelő személyre szabásával idő takarítható meg, és a felhasználók egyetlen gombnyomással hozzáférhetnek ezekhez.
• Biztonságos eszközhasználat, mivel a hitelesítés megvédi a felhasználókat a jogosulatlan hozzáféréstől.
• A nyomtatási, másolási és szkennelési funkciók egyszerű kezelése egyetlen webes felületen keresztül.
• Egyszerű integráció az informatikai infrastruktúrával és még sok minden mással.
• Hulladékcsökkenés, mivel a dokumentumok csak akkor kerülnek nyomtatásra, ha a felhasználók egy kompatibilis eszközzel adják ki a munkát.
• A munkavállalók oktatása a felelős nyomtatás témájában, a felesleges színes nyomtatás elleni küzdelem érdekében, a nyomtatás helyén.
• A nyomtatáskezeléssel kapcsolatos költségek ellenőrzése és nyomon követése

További információk az EPA előnyeiről

Milyen nyomkövetést és jelentéskészítést kínál az Epson Print Admin?

Az Epson Print Admin a nyomon követési és jelentési funkciók robusztus választékát kínálja, amelyet úgy terveztek, hogy a vállalkozások világos képet kapjanak a nyomtatási, szkennelési és másolási szokásaikról. Az alábbiakban csak néhányat sorolunk fel:

• Költségek nyomon követése és eloszlása: A felhasználók megtekinthetik a szkennelési, nyomtatási és másolási költségek részletes eloszlását. Ez segít a szervezeteknek a nyomtatási költségek pontos felügyeletében.
• Használat figyelése: A felhasználók nyomon követhetik a nyomtatási mennyiséget, és áttekinthetik a felhasználói aktivitást és az eszközhasználatot. Ez segít rámutatni arra, hogy hol lehet javítani a hatékonyságon.
• Jelentések készítése: Részletes jelentések a nyomtatási és másolási tevékenységekről. Egyéni jelentéskészítés is végezhető bizonyos adatok elemzéséhez.
• Környezeti monitorozás: A nyomtatási mennyiségek nyomon követésével a rendszer segíti a szervezeteket a papírhulladék nyomon követésében és csökkentésében.
• Számlázási kódok: A felhasználók munkáikat egy adott kódhoz rendelhetik. Ezután jelentéseket futtathatnak, hogy információkat gyűjtsenek arról, hogy az egyes kódokhoz mennyi költséget számoltak el, vagy létrehozhatnak ütemezett feladatokat, hogy a rendszer automatikusan generálja ezeket a jelentéseket elemzés céljából.

Hogy kezeli az Epson Print Admin a felhasználói hitelesítést?

Az Epson Print Admin többféle hitelesítési módszert támogat, így a rendszergazdák kiválaszthatják a környezetüknek legmegfelelőbbet.

Néhány ilyen módszer:
• Felhasználói azonosítók és jelszavak: A felhasználók bejelentkezhetnek, ha beírják adataikat a nyomtatók kezelőpaneljére.
• Azonosítószám: A felhasználók egyedi azonosítószámmal hitelesíthetik magukat
• Hitelesítő kártya: a felhasználók egyszerűen lehúzhatják vagy a géphez érinthetik hozzáférési kártyáikat.

Az Epson Print Admin más nyelveken is elérhető?

Igen. 24 nyelv támogatott.

Megfelelő az Epson Print Admin a vállalatom méretéhez?

Az Epson Print Admin kifejezetten kis- és közepes méretű vállalkozások számára készült. Rrugalmasságot és skálázhatóságot kínál a különböző iparágak egyedi igényeinek kielégítéséhez, beleértve az oktatást, az egészségügyet, a gyártást és a logisztikát, a pénzügyi szolgáltatásokat, a kormányzati, jogi és számviteli szolgáltatásokat. Az Epson Print Admin a szervezeten belül különböző csoportokra vagy akár egyéni felhasználókra szabható, így sokoldalú megoldást kínál az üzleti környezetek széles választékához.

Szeretne többet megtudni?

Vegye fel a kapcsolatot valamelyik csapatunkkal, és fedezze fel, hogyan csökkentheti a kiadásait, illetve hogyan dolgozhat hatékonyabban.

1 Determined in accordance with ISO/IEC 17629 showing the average of FPOT(sec) from the Office Category Test for default A4 simplex and duplex. For more information, please visit www.epson.eu/testing.