Epson DLQ-3500II TÁMOGATÁS
Letöltések
Letöltések
A felismert operációs rendszerhez nincsenek elérhető fájlok. Kérjük, felül válasszon ki egy másik operációs rendszert.
GYIK
GYIK
Használati útmutatók & dokumentáció
Használati útmutatók & dokumentáció
Kézikönyvek
User's Guide (v1.0)
Letöltés
v.1.0
22-Apr-2020
4.84 MB
.pdf
További információk:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Startup Guide (v1.0)
Letöltés
v.1.0
25-Nov-2019
0.61 MB
.pdf
További információk:
This guide will help you set up and begin using your product. It includes information on setting up your product and installing the software.
Network Administrator's Guide (v1.0)
Letöltés
v.1.0
25-Nov-2019
1.44 MB
.pdf
További információk:
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
Egyéb dokumentumok
Regisztráció & garancialehetőségek
Regisztráció & garancialehetőségek
A termék regisztrálása
Új termékének regisztrálásához kattintson a Regisztráljon most gombra.
A garancia ellenőrzése
Terméke jótállási állapotának ellenőrzéséhez kattintson az alábbi "Garancia állapotának ellenőrzése" gombra, és adja meg a termék sorozatszámát a támogatási oldalon.
Kiterjesztett garancia opciók (CoverPlus)
Védje Epson termékét a normál jótállási időszakon túl is az Epson CoverPlus szolgáltatással. Ha többet szeretne megtudni az új termékére vonatkozó kiterjesztett garanciális lehetőségeiről, kattintson az alábbi "Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése" gombra.
Kapcsolat
Kapcsolat
Hívjon minket
További információért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: 361 577 9932.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
E-mail írása az Epson Támogatás számára
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Írjon nekünk e-mailt
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítás nem történhet postafiókba