Valtteri Bottas, a finn Formula-1™ sztár segít az Epson-nak bemutatni, hogy miért Finnország az első az alapfokú oktatás területén.

Az Epson újra megerősíti az interaktív technológia és a nagyméretű kijelzők fontosságát az oktatás területén.

Valtteri Bottas, a finn Formula-1™ sztár segít az Epson-nak bemutatni, hogy miért Finnország az első az alapfokú oktatás területén.

Egykori finn általános iskolájába látogatott Valtteri Bottas, a a Mercedes-AMG Petronas Motorsport versenyzője. A látogatás célja, hogy bemutassa az Epsonnal közösen bemutassák a projektortechnológia és a nagyméretű kijelzők fontosságát az osztálytermekben. A #FinnishClass nevet viselő kisvideó egy élettel teli és érdeklődő osztály dinamikáját mutatja be egy olyan országban, mely világelső az alapfokú oktatásban. 1Ebben az eredményben az Epsonnak is jelentős szerepe volt, hiszen a világ elsőszámú projektorgyártójának interaktív projektorainak használata is kellett hozzá. 2.

 


 

Finnország nemcsak az alapfokú oktatásért kapott világelső értékelést a Világgazdasági Fórumtól a Globális Versenyképességi Jelentés 2017-18 során a második évben, hanem a magasabb szintű oktatásban is második helyezést ért el. A finn diákok mindössze egy szabványosított dolgozatot írnak meg iskolai éveik alatt, a tanárok pedig arra hagyatkoznak, hogy felfedezzék a leghatékonyabb tanítási módszert osztályaik számára. A világ első számú interaktív projektorgyártójaként 3, az Epson hisz abban, hogy a diákok következő generációjának motiválása és lekötése éppúgy magába foglalja a közös munkát, mint az interaktivitást, amelyben központi szerepet játszik a tanulási környezet. Finnország az innováció iránti szenvedélyét egy interaktív projektorral mutatja be, melyek használata 57%-al magasabb a világátlagnál.  

 

 

Ami a vetítőfelület méretét illeti: piackutatások kimutatták, hogy a diákok 50%-ának nehézséget okoz a szabványos, 70" méretben vetített tartalmak elolvasása, főleg a hátsó sorokból 4. Ha pedig a tanítás hatékony megközelítéséről van szó, a diák a vizuális úton közölt oktatási anyagok 80%-ára emlékszik, az interaktív órák információinak 90%-át sajátítja el, míg az egyirányú szóbeli előadások alatt csupán a tananyag 25%-a rögzül. 5. Az interaktív osztálytermi dinamika és a megjelenített, olvasható tartalom a #FinnishClass videóban azt mutatja be, milyen helyet kellene elfoglalnia a technológiának a mai osztálytermekben ahhoz, hogy a tanulás sokkal hatékonyabbá váljon. Természetesen egy osztály mindig sokkal izgatottabb, amikor a világ egyik híres sztársportolója csatlakozik hozzá, különösen akkor, ha az illető az iskola korábbi tanulója volt.  

 

 

Hans Dummer, az Epson Europe Visual Instruments igazgatója szerint: „Az Epson interaktív projektor termékpalettája azt bizonyítja, vállalatunk felismerte mind a nagyméretű megjelenítés, mind pedig az interaktív tanítási megoldások előnyeit. Használatukkal olyan modern oktatási létesítmények hozhatók létre, melyekkel a lehető legtöbbet lehet kihozni a tanulókból. Erre remek példa Finnország. Nagyszerű érzés látni termékeink hatását az osztálytermekben, ezért izgatottan várjuk, hogy az Epson iskolai megoldásait világszerte hasznosítani kezdjék.”

„Mindig nagyon jó érzés hazajönni Finnországba, ahol autóversenyzői karrierem indult”, mondja Valtteri. „Nagyon élveztem, hogy meglátogathattam régi osztálytermemet, és csatlakozhattam az interaktív tanórához, még akkor is, ha nem ugyanabban a teremben volt, ahová tanulóként jártam! Nagyon büszke vagyok arra, hogy finnek születtem, és nagyszerű látni, hogy az Epson hogyan fejleszti a mai gyerekek osztálytermi élményét.”

További információért az Epson projektor termékcsaládjával kapcsolatban, látogassa meg weboldalunkat itt, és ahhoz, hogy többet tudjon meg oktatással kapcsolatos üzleti megoldásainkról, látogassa meg https://www.epson.hu/verticals/business-solutions-for-education.

1. Világgazdasági Fórum Globális Versenyképességi Jelentés 2017-18
2. Futuresource Consulting Limited
3. Futuresource Consulting Limited
4. A Radius Global Market Research 2016 áprilisában, az USA-ban és 2017 áprilisában, Szingapúrban és az Egyesült Királyságban készített tanulmánya alapján.
5. Egészségügyi Világszervezet (WHO)