Az Epson összefogott a National Geographickal, hogy közösen arra buzdítsák a vállalkozásokat, vegyék fel a harcot a klímaváltozás ellen, és segítsenek megfékezni a felmelegedést.

Az Epson a National Geographickal együtt áll ki a világ permafrosztjának – a sarkvidéki területek fagyott talajának – a megóvásáért az újonnan indított „Fékezzük meg a felmelegedést!” kampány keretében.

Az Epson összefogott a National Geographickal, hogy közösen arra buzdítsák a vállalkozásokat, vegyék fel a harcot a klímaváltozás ellen, és segítsenek megfékezni a felmelegedést.

Az Epson összefogott a National Geographickal, hogy közösen arra buzdítsák a vállalkozásokat, vegyék fel a harcot a klímaváltozás ellen, és segítsenek megfékezni a felmelegedést.

Az Epson a National Geographickal együtt áll ki a világ permafrosztjának – a sarkvidéki területek fagyott talajának – a megóvásáért az újonnan indított „Fékezzük meg a felmelegedést!” kampány keretében.

A kampány apropója, hogy a tudósok előrejelzései szerint a permafroszt 2100-ra teljesen elolvad, amelynek hatására alapjaiban változik meg a bolygó ökoszisztémája, megemelkedik a tengerek szintje, és több mint 950 milliárd tonna metán kerül a légkörbe. Az Epson és a National Geographic közös célja, hogy felhívják a vállalkozások figyelmét arra, hogyan segíthetnek a globális felmelegedés megakadályozásában.

A „Fékezzük meg a felmelegedést!” kampány élén a National Geographic felfedezője, Dr. Katey Walter Anthony áll, aki sarkvidéki megfigyelőközpontokat vezet Alaszkában és Oroszországban, és a klímaváltozás hosszútávú hatásait kutatja. A permafroszt védelméről szóló úttörő kutatását az Epsonnal és a National Geographickal közreműködve készített videósorozat, infografikák és online tartalmak mutatják be. Ezeket a következő címen érheti el: heatfree.epson.com.

Ahogy Dr. Anthony fogalmaz: „Az Északi-sarkvidék szó szerint a szemünk láttára olvad el. Az ebben az évszázadban várható globális felmelegedésért akár 10%-ban a permafroszt olvadása lehet a felelős, és ez az egész bolygót érinti. A munkánk során és a magánéletünkben meghozott döntések sokat számítanak. És ha a vállalkozások és az emberek okos döntéseket hoznak az általuk használt technológiákat illetően, akkor a környezet érintő pozitív változásokat érhetünk el.”  

A globális felmelegedés elleni harc során elengedhetetlen, hogy spóroljunk az energiával, azonban számos olyan rendkívül energiaigényes technológia létezik, amelyet vállalati környezetben szinte egész nap használnak. Az Epson hő nélküli technológiát képviselő úttörő nyomtatósorozata erre a jelenségre reflektál, hiszen kevesebb energiát használ, kevesebb alkatrészét kell cserélni, és kisebb a környezetre gyakorolt hatása.

Ahogy az Epson nemzetközi elnöke, Yasunori Ogawa mondja:„Az Epsonnál minden a fenntarthatóság körül forog, és nem csak azért dolgozunk elkötelezetten, hogy a saját környezeti lábnyomunkat csökkentsük, hanem azért is, hogy az ügyfeleinket segítsük ugyanebben. Reméljük, hogy a technológiai megoldásaink révén az ügyfeleinkkel és az üzleti partnereinkkel együtt segíthetünk a globális környezeti problémák leküzdésében.”

A kampány öt kulcsfontosságú lépést határoz meg a vállalkozások számára a permafroszt megóvása érdekében. Ezek a következők:

  1. Fékezzük meg a felmelegedést:A különböző készülékektől a nyomtatókig az irodában található eszközök jelentős mennyiségű hőt bocsátanak ki. Amikor eljön az ideje, hogy lecseréljék ezeket, a vállalkozásoknak érdemes hő nélküli technológiát használó alternatívákban gondolkodniuk, hiszen minden eszköznek szerepe van a globális felmelegedés csökkentésében, és mind segíthet a vállalkozásoknak elérni az ESG-céljaikat.

 

  1. Kapcsolódjunk be a körforgásos gazdaságba:Akár az irodaberendezésről, a csomagolóanyagokról vagy az elektronikai eszközökről van szó, az egyes tárgyak gyártása során rengeteg hő keletkezik – ahogy akkor is, amikor a hulladéklerakóba kerülnek. Amikor csak lehetséges, a vállalkozásoknak el kell gondolkodniuk rajta, hogyan lehet az új beszerzéseket és a szükségtelenné vált hulladékot beilleszteni a körforgásos gazdaságba. 

 

  1. Értékeljük át, amit a vízről és a megújuló erőforrásokról gondolunk:A munkaterek áramellátásával kapcsolatban a vállalkozásoknak át kell gondolniuk, mennyi energia érkezhet tiszta, megújuló forrásokból, például nap- és szélenergiából, hiszen a fosszilis tüzelőanyagok jelentős szerepet játszanak a Föld légkörének a felmelegedésében. Ugyanez vonatkozik a fűtésre és a vízhasználatra is, így a vállalkozásoknak törekedniük kell rá, hogy ahol csak lehetséges, takarékosan bánjanak a vízzel, például vízérzékelő technológiák használatával.

 

  1. Tartsuk szem előtt a fenntarthatóságot az ellátási lánc minden pontján:A fenntarthatóság mára minden vállalkozás számára fontos kérdéssé vált, és azok a cégek, amelyek szívügyüknek tartják ezt, átláthatóan kommunikálnak arról, mit tesznek a bolygó megmentéséért. Ha egy vállalkozásnak számít a fenntarthatóság, akkor ezt olyankor is kötelessége számításba venni, amikor más cégektől vásárolnak vagy más vállalatokkal működnek együtt, hiszen rajtuk múlik, hogy a fenntarthatóság mint érték az ellátási lánc minden pontján megjelenjen.

 

  1. Gondoljunk a jövőre:Ha az idővel versenyt futva igyekszünk megmenteni a bolygót, nem elég, hogy a vállalkozások papírmentes működésre állnak át, és szelektív szemeteseket szereznek be; az is fontos, hogy pontos tervük legyen róla, hogyan váljanak karbonsemlegessé, ami a megújuló energia használatától a víztakarékosságig mindenre kiterjed. A merész ESG-célok megfogalmazása és az ehhez vezető út részletes kidolgozása elengedhetetlen a klímaváltozás elleni küzdelem során. Ezeket pedig a vállalkozásoknak egyértelműen kell kommunikálniuk, hiszen az ügyfeleket minden korábbinál jobban érdekli – vagy elriasztja – a „zöldre mosás”, vagyis a „green-washing”.

 

Az Epson Fékezzük meg a felmelegedést! kampányáról még több információ található itt: [Insert Link]

 

VÉGE

Az Epson vállalat bemutatása
Az Epson a világ egyik vezető technológiai vállalata, amely elkötelezett a fenntarthatóság kialakítása és a közösségek felemelése mellett, így a hatékony és kompakt precíziós és digitális megoldásait az emberek, dolgok és az információ összekapcsolásának szolgálatába állítja. A vállalat fontosnak tartja, hogy a társadalmi problémák megoldását az otthoni és irodai nyomtatás, a kereskedelmi és ipari nyomtatás, a gyártás, a vizuális világ és az életmód innovációival segítse. Az Epson 2050-re karbonnegatív lesz, és teljesen kiiktatja a kimeríthető felszín alatti erőforrások, például az olaj és a fémek használatát.

A japán székhelyű Seiko Epson Corporation vezette világméretű Epson csoport éves eladásai meghaladják az 1 billió japán jent.
www.global.epson.com/  

 

Az Epson Europe vállalat bemutatása

Az amszterdami székhelyű Epson Europe B.V. a csoport európai, közel-keleti, oroszországi és afrikai tevékenységekért felelős regionális központja. Az Epson Europe 1830 munkavállalóval rendelkezik, és a 2018-as pénzügyi évben 1,7 milliárd eurós forgalmat bonyolított le.

www.epson.hu

 

Az Epson PrecisionCore hő nélküli technológiájának bemutatása

Az Epson technológiája nem igényel hőt a tintakifúvási folyamat során. Ehelyett nyomásérzékeny Piezo elemet alkalmaz, ezzel csökkentve a környezetre gyakorolt hatást, miközben kompromisszumok nélkül növeli a teljesítményt. 

A hő nélküli technológiának négy előnye van:

- A kisebb teljesítményfelvétel energiát és pénzt takarít meg

- A kevesebb pótalkatrész miatt kisebb a környezetre gyakorolt hatása

- A megbízható, gyors nyomtatással időt spórol

- A kevesebb beavatkozás növeli a hatékonyságot