Az Epson és a Mercedes-AMG Petronas Motorsport létrehozzák a világ első foszforeszkáló boxát

Az Epson új szemlélettel mutatja be a Formula 1™ boxát

2017. szeptember 15. Az Epson alig várja az ikonikus éjszakai szingapúri nagydíjat, ahol új és izgalmas szemlélettel mutat be egy Formula 1™-autót és -boxot. A világ első foszforeszkáló boxának ambíciózus terve egyesítette az Epson piacvezető termékeit a bizonyítottan kiváló Formula One™ világbajnok konstruktőrrel, a Mercedes-AMG Petronas Motorsporttal a háromszoros világbajnok Lewis Hamilton támogatásával.

Az Epson foszforeszkáló mesterművet alkotott a Mercedes-AMG Petronas versenyautóból. Egy Epson SureColor SC-S sorozatú nyomtató segítségével a Mercedes-AMG Petronas Motorsport design csapata úgy alakította át a 2016-os világkupanyertes dekorációját, hogy az autóra világító anyagot nyomtattak, az autó ikonikus márkajelére pedig foszforeszkáló változatot helyeztek. A fényeket ezután kikapcsolták, és a csapat befejezte a világ legelső foszforeszkáló boxát. A világító munkaruhákban, világító eszközökkel a csapat több gyors kerékcserét is végrehajtott.

A hatást az Epson csúcsmodellje, az EB-L25000U növelte, amely a világ első és legélénkebb, dinamikus és lenyűgöző teljesítményre tervezett 3LCD lézerprojektora 25 000 lumennel, valamint a 4K Enhancement technológiával¹.

A koncepciót úgy terveztük, hogy a Formula 1-rajongókat arra ösztönözzük, hogy egy teljesen új fényben tekintsenek a boxokra, miközben látványos módon bemutatjuk az Epson és a Mercedes-AMG Petronas Motorsport műszaki vezető pozícióját.

A 2017-es versenynaptár szerint a bajnokság legközelebb Szingapúrban lesz, ahol a Mercedes-AMG Petronas Motorsport szeretné megerősíteni a bajnoksági vezető helyét ezen az ikonikus „éjszakai F1 versenyen”. 1600 lámpa világítja meg a híres városi pályát, amely így négyszer világosabb, mint a legtöbb focistadion – ezt az előadást pedig világszerte örömmel fogadják a rajongók. Az éjszakai verseny megünneplésére létrehozott foszforeszkáló performansz az Epson és a Mercedes-AMG Petronas csatornáin tekinthető meg a szingapúri nagydíj hétvégéjén (2017. szeptember 15–17.).

A foszforeszkáló box az Epson és a Mercedes-AMG Petronas tavalyi #LewisGetsInked kampányát és a 2017-es Lewis Hamilton F1 tintatartály-kihívását is magában foglaló innovatív tevékenységsorozatának része ( https://www.epson.co.uk/lewisgetsinked).

Hamarosan közzéteszünk egy videót a foszforeszkáló boxról és a további érdekességekről az Epson csatornáin.

Ian Cameron, az Epson márka és kommunikációs ügyvezető igazgatója szerint: „A Mercedes-AMG Petronas Motorsporttal való partnerkapcsolatunk során mindig is arra összpontosítottunk, hogy iparágaink közös innovációján és teljesítményén dolgozzunk. A foszforeszkáló box egyszerre úttörő és izgalmas. Tökéletesen bemutatja, hogy milyen alkalmazkodók és praktikusak a termékeink a leginkább szokatlan és látványos környezetekben. Nagyon örülünk az eredményeknek.”

Victoria Vowles, a Mercedes-AMG Petronas Motorsport marketingigazgatója szerint: „Mindig örömmel dolgozunk az Epsonnal az innovatív és előremutató koncepcióknak a megvalósításán. Az, ahogy az Epson a fejlett technológiát használja a kiváló teljesítmény érdekében, tökéletes összhangban van azzal, amit mi szeretnénk elérni a Formula 1-en. A boxok a Formula 1 környezet jól kiépített elemei, ezért az, hogy együtt dolgozhattunk az Epsonnal és az úttörő termékeikkel, új perspektívát adott hozzá ehhez a folyamathoz, és ez rendkívül érdekesnek bizonyult.”

Az Epson SureColor SC-S sorozattal, az EB-L25000U termékkel és más Epson-termékekkel kapcsolatos további információért keresse fel az Epson weboldalát. http://global.epson.com/web_sites.html

A terméknevek és a rendelkezésre állás régiónként eltérőek lehetnek.

1. A Seiko Epson kutatásának eredményei alapján (2016. augusztusi adatok).

 

– Vége –